انواع میز های ال ای دی و ویژگی های آن ها

میز ال ای دی بار

میز های بار ال ای دی در زیبا سازی مجالس ها یکی از عوامل بسیار مهم در زیبا سازی طراحی محیط مجالس به حساب می آید. با توجه به این که میز های بار ال ای دی دارای تنوع بسیار بالا در رنگ بندی های جذاب می باشد و به همین منظور در ساخت آن ها طرح های مختلفی با رنگ های زیبا به کار گرفته می شوند این موارد باعث می شود که جلوه ویژه ای به مراسم های مختلف داده شود. (ویژگی میزهای ال ای دی)

بنابراین با توجه به این تنوع بالا و زیبایی های منحصر به فرد شما می توانید متناسب با تم مجالس مورد نظر خود، اقدام به تهیه میز بار های ال ای دی نمایید. به منظور سهل شدن در انتخابتان سایت سرما آفرین با اجاره بهترین و شکیل ترین میز های ال ای دی شما را در انتخاب هرچه بهتر و با کیفیت و قیمت های بسیار مناسب یاری میکند. میز های ال ای دی در سایز های مختلف وجود دارند که متناسب با محیط و محوطه مورد نیازتان می بایست انتخابتان را مدیریت کنید. همچنین قابل توجه است که میز های ال ای دی به صورت میز بار و مبلمان و میز پذایرایی و میز گل آرایی می باشند.

اجاره میز ال ای دی در سرما آفرین

به طور کلی میز های ال ای دی بار معمولا از جنس پلی اتیلن می باشند که در برابر نور خورشید و نیز گرما مقوم هستند، ویژگی هایی نظیر زیبایی و وزن بسیار سبک، تنوع بالا در طرح های این میز ها، ضد ضربه بودن، موجود بودن ان ها در اندازه دلخواه، قابلیت شارژ شدن، بی خطر و کم مصرف بودن آن، داشتن تمامی آیتم ها نور ال ای دی LED  و ریموت کنترل که باعث می شود تغییر و تنطیم نور مناسب برایمان آسان باشد، در میز های ال ای دی بار وجود دارند. (ویژگی میزهای ال ای دی)

انواع میز های ال ای دی:

همانطور که گفته شد میز ال ای دی یا همان میز سوارز چندین مدل مختلف دارد که هر کدام مناسب فضای خاصی است و ویژگی‌های متعددی نیز دارد. ویژگی‌های میز ال ای دی بسیار کاربردی و خاص است که توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده و در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی‌ها وجود دارد. در ادامه انواع میز ال ای را نام خواهیم برد و توضیحاتی در رابطه با هر نوع میز سوارز خواهیم داد تا اگر قصد اجاره میز ال ای دی را دارید این نوع میز را به خوبی بشناسید و با انواع آن آشنایی داشته باشید.

میز ال ای دی تنوع و زیبایی را به مراسم شما هدیه میدهد . انواع مختلف این میز ها با توجه به تم شما در برگزاری مراسم متغییر میباشد و جراغ های ان با توجه به مراسم شما قابل تغییر رنگ میباشد. (ویژگی میزهای ال ای دی)

در ادامه به معرفی ویژگی های برخی از این میز ها خواهیم پرداخت.

  • میز سوارز کمر باریک گرد

ویژگی اجاره میز ال ای دی در سرما آفرین

میز ایستاده نورانی مدل کمر باریک گرد

قطر صفحه : 50 سانتی متر

ارتفاع : 106 سانتی متر

جنس : پلی اتیلن

قابل تغییر به ۱۶ رنگ با کنترل از راه دور

  • میز سوارز کمر باریک مربع

میز ایستاده نورانی مدل کمر باریک مربع

قطر صفحه : 43 سانتی متر

ارتفاع : 105 سانتی متر

جنس : پلی اتیلن

قابل تغییر به ۱۶ رنگ با کنترل از راه دور

 

  • میز سوارز پایه استیل نورانی

میز ایستاده نورانی مدل پایه استیل

قطر صفحه : 70 سانتی متر

ارتفاع : 100 سانتی متر

جنس : پلی اتیلن و استیل

قابل تغییر به ۱۶ رنگ با کنترل از راه دور

  • میز سوارز پایه استیل نورانی کوچک

میز ایستاده نورانی مدل پایه استیل

قطر صفحه : 50 سانتی متر

ارتفاع : 100 سانتی متر

جنس : پلی اتیلن و استیل

قابل تغییر به ۱۶ رنگ با کنترل از راه دور

  • میز بار نیم دایره

اجاره میز ال ای دی در سرما آفرین

طول : 150 سانتی متر

ارتفاع : 100 سانتی متر

عمق : 45 سانتی متر

جنس : پلی اتیلن

قابل تغییر به ۱۶ رنگ با کنترل از راه دور

  • میز بار سه تیکه

این مدل شامل ۲ تیکه ۷۰ سانتی گرد برای گوشه های کار و ۱ تیکه ۱۰۰ سانتی صاف با ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر می باشد. بدیهی است شما به تعداد نیازتان می توانید مدل صاف را به کارتان اضافه کنید تا به طول کارتان بیافزایید.

  • کانتر نوری هلالی

  • کانتر نوری چند تکه قسمت گوشه

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست.

کارشناسان در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

با ما به مجالس خود رنگ  تازه ای دهید

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

محدوده ارسال

کرایه میز ال ای دی در تمامی نقاط تهران و کرج امکان پذیر است

لینک مرتبط:

کاربرد میز ال ای دی در نورپردازی مجالس

اجاره میز سوارز در سرما آفرین

خواص میزهای ال ای دی

× تکمیل سفارش در واتس آپ