کرایه میز ال ای دی

کرایه میز ال ای دی

اجاره میز ال ای دی در تهران

کرایه میز ال ای دی در تمامی نقاط تهران

کرایه میز ال ای دی، میز سوارز

 

کرایه میز ال ای دی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها در ابعاد و رنگهای مختلف متناسب با تم مجالس شما زیبایی خاصی به مجالس شما می بخشد.

میز های ال ای دی که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آن دسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند.

میز های ال ای دی ( یا میز سوارز ) که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند،

می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر خاص محیط باشند.

یکی از قابلیت هایی که این میز ها را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی قابل انجام است.

شما می توانید با استفاده از رنگ بندی های زیبای آنها در نقاط مختلف مجالس از آنها استفاده کنید میزهای ال ای دی در رنگهای و نوع های مختلف می باشند .

اجاره میز ال ای دی و سوارز در تهران

 

نحوه کرایه میزهای ال ای دی

شما به راحتی می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعاتی درباره مجلس خود به بدهید سپس کارشناسان سرما آفرین مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهندو شما می توانید از صدها مدل مختلف میز ال ای دی متناسب با فضای خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید و برای هر مدت که می خواهید اجاره نمایید. بعد از انتخاب، میزهای مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد

 

ویژگی های میز ال ای دی

مطمئنا به همین دلیل است که در بسیاری از مکان ها از نورپردازی برای تاثیرگذار تر کردن محیط استفاده می شود. میز های ال ای دی می توانند در فضاهایی مانند کافه ها ، مراسم جشن عروسی و به طور کلی تمامی مراسمی و مکان هایی که در محیطی تاریک برگزار می شوند بکار گرفته شوند. اقلامی که با متصاعد کردن نور از خود باعث زیبا کردن محیط می شوند تنها به میز ها محدود نمی شوند.

صندلی های ال ای دی ، میز بار های ال ای دی و تجهیزات مشابه نیز می توانند چنین خاصیتی داشته باشند و باعث زیبا شدن محیط مورد نظر شوند. در سایت سرما آفرین در کنار تجهیزات نورپردازی ، اقلامی مانند میز و صندلی های ال ای دی نیز وجود دارد که می توانید با اجاره آن با هزینه ای مقرون به صرفه ، زیبایی را به محیط مورد نظر هدیه دهید!

اجاره میز ال ای دی و سوارز در تهران

انواع میز ال ای دی

اجاره میز ال ای دی و سوارز در تهران

اجاره میز ال ای دی و سوارز در تهران

انواع میز های ال ای دی موجود:

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست.

کارشناسان در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

با ما به مجالس خود رنگ  تازه ای دهید

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

محدوده ارسال

کرایه میز ال ای دی در تمامی نقاط تهران و کرج امکان پذیر است

 

× تکمیل سفارش در واتس آپ