تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

مراسم افتتاحیه یکی از اصلی ترین و تأثیر گذارترین مرحله در تأسیس، راه اندازی و معرفی یک شرکت، مؤسسه و یا کارخانه به عموم مردم یک شهر، منطقه و یا کشور است. این مراسم جنبه تبلیغاتی خواهد داشت بنابراین نحوه اجرای مراسم افتتاحیه بسیار مهم بوده و در جلب توجه مشتری و خریداران نقش به سزایی خواهد داشت.

برگزاری صحیح و تأثیر گذار مراسم های افتتاحیه از اصول خاصی پیروی نموده و یک مرحله بسیار مهم و ضروری در راستای معرفی شرکت، اعضای آن و اهداف آن به شمار می آید.

امروزه با توجه به گسترش و اهمیت علم و هنر تبلیغات و در دسترس بودن امکانات فراوان در این زمینه، حضور صاحبان شرکت ها و شاغلان در عرصه های مرتبط در کنار مسئولین و مقامات و همچنین خانواده های آن ها که اهمیت این مراسم را دو چندان می کند، شرکت های بسیار زیادی برگزاری مراسم افتتاحیه و تشریفات مرتبط با آن را بر عهده گرفته و قادر به اجرای این مراسم به نحو احسن می باشند.

جهت برگزاری میهمانی های خود و تهیه تداراکات مورد نیاز خود از جمله اجاره بخاری، اجاره کولر، اجاره میزهای ال ای دی و … می توانید با گروه پرتجربه و با مهارت سرما آفرین اعتماد نموده و با خیالی آسوده برای میهمانی خود آماده شوید.

از این رو شرکت سرما آفرین با تجربه خود در برگزاری انواع مراسم های میهمانی جشن تولد، جشن نامزدی و … در خدمت شما خواهد بود.

 

تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

برگزاری باشکوه این مراسم می تواند در ایجاد دید مثبت نسبت به توانایی های یک شرکت در خاطر مدعوین نقش بارزی داشته باشد.  لذا ممکن است از گل آرایی و دیزاین و وسایل گرامایشی و سرمایشی خاصی استفاده شده باشد ولی معمولا از  میز سوارز و ال ای دی استفاده می شود.

این مراسم می تواند زمینه ساز ایجاد پل های ارتباطی بین شرکت ها موسسات مرتبط به منظور تسهیل روابط مناسب باشد.

از این رو شرکت سرماآفرین با اجاره کولر ، اجاره بخاری ، اجاره میز ال ای دی و اجاره میز سوارز نقش مهمی در تامین دمای مناسب و زیبایی این مراسمات دارد.

مراحل برگزای مراسم افتتاحیه

  • انتخاب مکان و فضای مناسب

گام اول در برگزای این مراسم، انتخاب مکان و فضای مناسب می باشد. انتخاب این فضا باید متناسب با تعداد میهمان ها، تشریفات پذیرایی و چیدمان وسایل برگزاری مراسم انجام گیرد. معمولا انتخاب فضاهای بزرگ بهتر بوده و امکان مانور در تمامی تشریفات تزئینی وجو دارد.

  • دعوت میهمانان

گام دوم نحوه دعوت و حضور میهمانان و یا اعضای شرکت یا موسسه مورد نظر بوده که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. متن دعوت از میهمانان و مدیران اصلی در مراسم بسیار مهم بوده و درج لوگو و یا نشان شرکت یا موسسه بر سطح کارت های دعوت امری بسیار مهم و ضروری تلقی می گردد. متن ارائه شده توسط مدیر، مدیرعامل و یا مسئول اصلی شرکت تأثیر بسیار زیادی در آینده کاری شرکت داشته و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

  • آماده سازی محل افتتاحیه و نصب روبان رنگی جهت بریده شدن

گام بعدی و اصلی در مراسم افتتاحیه بریدن ربان با قیچی تزئین شده، افتتاح رسمی و آغاز به کار شرکت و مؤسسه می باشد. توجه به انتخاب رنگ ها، چیدمان میز و صندلی و تشریفات پذیرایی موضوعی بسیار مهم بوده و قابل اغماض نمی باشد.

معمولاً استفاده از رنگ های گرم و شاد فضای برگزاری مراسم را صمیمی تر نموده و استفاده از این رنگ ها در مراسم های خودمانی تر و غیر رسمی جایزتر می باشد.

توجه داشته باشید اگر مراسم افتتاح بسیار رسمی و مجلسی برگزار شود، استفاده از رنگ های سرد و تیره مناسب تر بوده و فضای وزین تر ایجاد می نماید. یکی از اصلی ترین عناصر زینتی و بسیار پرطرفدار در مراسمات افتتاحیه بادکنک ها و طاق های بادکنکی می باشد.

  •  حضور مدعوین، مهمان ها، کارکنان و مسئولین
  • سخنرانی کوتاه مدیر یا مسئول افتتاحیه شرکت یا سازمان
  • بریدن روبان جهت افتتاحیه و دست زدن حضار به افتخار مراسم و یا مسئولین
  • سخنرانی اصلی مدیر شرکت یا سازمان و سپس پذیرایی از افراد شرکت کننده

مدیران شرکت ها می توانند با سپردن تشریفات مراسم افتتاحیه به برگزار کنندگان حرفه ای مجالس از برگزاری شکوهمند و خاطره انگیز مراسم شرکت خود اطمینان داشته باشند

تقریبا در بسیاری از کشورها روال اصلی این مراسم طبق مراحل بالا است و در برخی کشورها یا برخی نقاط ممکن است با کمی تفاوت اجرا شود.

تامین دمای افتتاحیه شرکت ها و موسسات

تشریفات پذیرایی در مراسم افتتاحیه

 تشریفات پذیرایی و توجه به آن از قابل توجه ترین بخش های مراسم افتتاح بوده که از چند بخش نوشیدنی ها، کیک، شیرینی و میوه تشکیل یافته است. بریدن کیک رسمی جهانی در برگزاری مراسم افتتاحیه بوده و یک عمل بسیار زیبا و شایسته محسوب می گردد. بهترین ایده به منظور انتخاب کیک این مراسم، درج لوگوی شرکت به شکل ساده و بسیار شیک بر روی کیک تولد می باشد. نوشیدنی ها بخش حائز اهمیت در میهمانی ها و مراسم های ایرانی بوده و استفاده از چای در کنار نوشیدنی ها غیر قابل چشم پوشی می باشد.

خدمات مراسم افتتاحیه

 توجه به دمای هوای محیط برگزاری بسیار مهم بوده و توصیه می گردد سیستم های سرمایشی و گرمایشی موجود در مراسم های افتتاحیه مناسب با دمای هوا عمل نموده و از گرم کردن و یا سرد کردن بیش از حد محیط خودداری شود.

پوشیدن لباس فرم و یکدست برای کارکنان شرکت و یا موسسه الزامی بوده و نظم بسیار زیادی در فضای مراسم ایجاد می نماید. پخش یک موسیقی آرام و دلنواز سنتی می تواند یک فضای بسیار لذت بخش ایجاد نماید.

نکته ی دیگر، نحوه چیدمان میز و صندلی های میهمان بوده که بهتر است اشراف کامل به جایگاه اصلی سخنران ها و برگزارکننده های مراسم داشته و در فاصله ای مناسب از این جایگاه سازمان دهی شده باشند. در کلام آخر توصیه می شود هرگز استفاده از گل های طبیعی در مراسم افتتاحیه و تأثیر به سزای آن ها در زیباسازی این مراسم را نادیده نگرفته و با استفاده از این زیبای خلقت، مراسم افتتاحیه را جلوه دو صد چندان ببخشید.

جهت برگزاری میهمانی های خود و تهیه تداراکات مورد نیاز خود از جمله اجاره بخاری، اجاره کولر، اجاره میزهای ال ای دی و … می توانید با گروه پرتجربه و با مهارت سرما آفرین اعتماد نموده و با خیالی آسوده برای میهمانی خود آماده شوید.

از این رو شرکت سرما آفرین با تجربه خود در برگزاری انواع مراسم های میهمانی جشن تولد، جشن نامزدی و … در خدمت شما خواهد بود.

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

سرماآفرین با اجاره کولر و اجاره میز ال ای دی و اجاره بخاری کمک شایانی در برگزاری جشن های نامزدی می کند

× تکمیل سفارش در واتس آپ