خواص میز های ال ای دی

اجاره میز ال ای دی

خواص میزهای ال ای دی

اجاره میز ال ای دی

اجاره میز ال ای دی در تمامی نقاط تهران و شهرستان ها در ابعاد و رنگهای مختلف متناسب با تم مجالس شما زیبایی خاصی به مجالس شما می بخشد.

میز های ال ای دی که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آن دسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند.

اجاره میز های ال ای دی ( یا میز سوارز ) که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند،

می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر خاص محیط باشند.

یکی از قابلیت هایی که میز های ال ای دی را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی (سوارز) قابل انجام است.

شما می توانید با استفاده از رنگ بندی های زیبای آنها در نقاط مختلف مجالس از آنها استفاده کنید میزهای ال ای دی در رنگهای و نوع های مختلف می باشند .

خواص میز های ال ای دی (پلی اتیلنی)

 

خواص میزهای ال ای دی

 

در این بخش به بررسی برخی از خواص میزهای ال ای دی می پردازیم.

  • مقاومت در برابر آتش

دلیل استفاده از پلی اتیلن با دانسیته بالا مقاومت بسیار بالا در برابر آتش می باشد.در بسیاری از شرکت های معتبر اروپایی جهت بهبود عملکرد اقلام در برابر آتش،مواد افزودنی به پلی اتیلن هایی در فرآیند تولید اضافه می کنند.

  • نفوذ آب در اقلام دکوراتیو نورانی

بیشترین کاربرد این اقلام برای نورپردازی ومبله کردن فضای باز و محوطه های بدون سقف می باشد.به دلیل امکان بارش شدید باران در فضای باز و همچنین استفاده از این اقلام نورانی به عنوان گلدان های دکوراتیو ولزوم آبیاری گل ها،مقاومت این اقلام دکوراتیو در برابر آب از اهمیت بالایی برخورداراست.رویه های پلی اتیلن در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم هستند.به طوری که یکی از کاربردهای پلی اتیلن استفاده از آنها در لوله کشی آب می باشد.مکانیزم های نورانی استفاده شده در میزهاو صندلی های نورانی به شکلی است که باعث می شود رطوبت به درون اقلام نفوذ نکند.

  • مقاومت در برابر ضربه پلی اتیلن

یکی از مشکلات مبلمان چوبی و شیشه ای شکننده بودن آنها در برابر ضربه های شدید می باشد.مبلمان پلی اتیلنی با ضخامت بیش از نیم سانتی متر در برابر فشارها و ضربه های ناگهانی بسیار مقاوم می باشد.به طوری که امکان حفظ ظاهری تحت بارهای بسیار شدید را دارا هستند.مبلمان شهری تهیه شده از مواد پلی اتیلنی به عنوان تاب و سرسره که تحت ضربه های شدیدی قرار دارندعملکردبسیار مناسبی از خود نشان داده است.

  • ویژگی فرم دهی

اکثر متریال های متداول در مبلمان و دکوراسیون محوطه باز از قبیل روف گاردن،ویلاو پارک ها محدود به شیشه،چوب و فلزات می گردد.این مصالح بر خلاف اقلام پلی اتیلنی خواص شکل پذیری بالایی ندارند.به همین دلیل معماران در طراحی فضاهای متنوع بسیار محدود خواهند بود.

استفاده از اقلام پلی اتیلنی به دلیل قابلیت فرم دهی بسیار بالا و ماندگاری آنها در بین معماران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.به طوری که شرکت های بسیار زیادی اقدام به طراحی فرم های متنوع برای کاربردهای دکوراسیون فضای باز و دکوراسیون داخلی کرده اند.

  • سهولت تمیزی میز ال ای دی

این نوع از میزها به سادگی و با استفاده از آب و پارچه و کمی کف به سادگی تمیز خواهند شد. و نیازی به صرف زمان، هزینه و انرژی زیادی نیست.

  • دوام صندلی پلی اتیلنی

خواص میزهای ال ای دی

به علت سیستم دورانی در ساخت میز و گلدان پلی اتیلنی گوشه های تیز آن به حداقل می رسد و مقاومت آن در برابر شکست تحت فشار افزایش می یابدو امکان شکسته شدن میز در حین استفاده و خطرات ناشی از آن کاهش می یابد،بزرگترین مزیت گلدان و میز پلی اتیلنی عمر بالای آن است،محصولات ساخته شده از پلی اتیلن یا دانسیته بالا مقاومت سازه ای بسیار بالایی دارند و تحت وزن و فشار خم نمی شوند.

مبلمان پلی اتیلنی که بصورت یکپارچه ویک تکه ساخته شوند احتمال شکسته شدن بسیار کمی دارند،به عنوان مثال هر چه قطعات تشکیل دهنده یک صندلی پلی اتیلنی کمتر باشد عمر بالاتری خواهد داشت.مواد پلی اتیلنی با اضافه نمودن مواد ضد uv در برابر تابش نور خورشید دارای مقاومت بسیار بالایی هستند بطوریکه با گذشت چندین سال در معرض تابش خورشید بودن تغییر رنگ نخواهند داد.

  • ترکیب ویژگی مواد پلی اتیلن

از دیگر مزایای پلی اتیلن قابلیت ترکیب آن با سایرمواد می باشد.

به سادگی می توان به پلی اتیلن مواد رنگی یا ضد حریق اضافه کرد و در یکدیگر حل نمود و کل آن خاصیت رنگی پیدا می کند و دیگر نیازی به زنگ آمیزی مبلمان پلی اتیلنی شهری نمی باشد.

جنس پلی اتیلن بگونه ای است که اگر با مواد دیگری ترکیب شود غلظت آن ماده بطور یکسانی در داخل آن پخش می شود و شما مبلمان پلی اتیلنی خواهید داشت بطوریکه رنگ،عمر،خاصیت ضد حریق،کیفیت و…محصول اول تا آخرین مورد تولیدی کارخانه یکنواخت می باشد.

به همین علت مواد پلی اتیلنی هیچ گونه محدودیت رنگی ندارندو شما می توانید مبلمانی از جنس پلی اتیلن با هررنگ دلخواهی داشته باشید.حتی می توان با اضافه نمودن مواد شفاف که قابلیت انتقال نور بالایی دارند مبلمان پلی اتیلن نورانی داشته باشیم.این نوع مبلمان با قرار دادن یک منبع نور در داخل آنها می توانند محیطی نورانی و دلخواه را برای شما فراهم نمایند.

خواص میزهای ال ای دی

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

گروه سرماآفرین دارای مجموعه ای کامل است که جهت سهولت استفاده از محصولات خود, آنها را به صورت اجاره در خدمت شما عزیزان قرار می دهد تا بتواند رضایتمندی مشتریان خود را سر لوحه پیشرفت و موفقیت خود قرار دهد.

محصولات مجموعه سرماآفرین از جمله میزهای نوری -صندلی های نوری گلدان های نوری -کانتر و میزهای بار نوری  – میزهای سوارز نوری – میزهای ایستاده نوری – چراغ های پارکی نوری – طاق نصرت نوری-نیمکت های نوری سیگنال – مکعب های تزئینی نوری – میزهای محوطه باز نوری – میز ها کافی شاپ و…

با ما به مجالس خود رنگ  تازه ای دهید.

پیشاپیش از حسن انتخاب شما عزیزان صمیمانه سپاسگزاریم. امید است همچنان لطف خداوند در خدمت به شما سروران گرامی همراهمان باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ