اجاره بخاری فضای باز

اجاره بخاری در فضای باز

اجاره بخاری فضای باز در مدل های مختلف

اجاره بخاری فضای بازاجاره بخاری در فضای باز

 

امروزه یکی از مسائل مهم در صنعت تاسیسات، تامین گرمایش فضاهای باز مختلف مانند رستوران ، تراس، آلاچیق، روف گاردن، پیاده رو و فضای باز ورودی سالنها و غیره می باشد که با اجاره بخاری می توان این مسئله را به آسانی حل نمود.

در بخاری های زمینی به علت گرمایش مستقیم هوای محیط، نه تنها استفاده از این بخاری ها مقرون به صرفه نیست بلکه هیچ کنترلی بر سمت و سوی حرکت جریان هوای گرم وجود ندارد

و وزش باد در آن نقشی تعیین کننده ای دارد که این مسئله باعث تشدید عدم یکنواختی گرمایش در فضای باز می شود.

 

با این اوصاف به منظور تامین گرمایش در فضای باز بایستی از سیستمی استفاده شودتا همانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل نماید. شرکت های زیادی در فصول مختلف سال مطابق نیاز شما سیستم های گرمایش و سرمایش و برگزاری مراسمات را در اختیار شما قرار می دهند، که تعدادشان نیز در استان های مختلف کشور بسیار بالاست، اما مسئله ای که باعث ایجاد تفاوت بین آن ها می شود این است که تعهد و همین طور خدمات پس از ارائه به مشتری را نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

اجاره بخاری فضای باز از مهم ترین مسائل در فصل زمستان است،از این رو گروه سرما آفرین با تکیه بر دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسمات شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

آشنایی با انواع بخاری فضای باز گازی

انواع بخاری فضای باز گازی در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند تا بتوانند نیازهای گرمایشی ساختمان‌ها و شرایط مختلف را تامین کنند. کاربران می‌توانند با توجه به شرایط و نیازهای خود هیتری را انتخاب کنند که به راحتی و با مصرف کمترین میزان انرژی گرمای مورد نیاز آنها را تولید کند. در ادامه‌ی مطلب شما را با پرکاربردترین انواع بخاری فضای باز گازی و ویژگی‌های آنها آشنا خواهیم کرد.

بخاری فضای باز گازی ایستاده

 

اجاره بخاری فضای باز

 

بخاری فضای باز گازی ایستاده یکی از انواع بخاری‌های قابل حمل است که برای تامین گرمای مورد نیاز در فضای باز به کار برده می‌شود. این بخاری‌ها برای اینکه بتوانند سطح وسیعی از فضای باز را گرم کنند، دارای قابلیت گرمایشی بالایی هستند. در صورتی که نمی‌خواهید بخاری خود را روی میز یا سطحی قرار دهید یا آن را روی دیوار یا سقف نصب کنید، می‌توانید از بخاری فضای باز گازی ایستاده استفاده کنید. بخاری‌های فضای باز گازی ایستاده کاربردهای بسیاری در رستوران‌ها و کافی شاپ‌هایی دارند که دارای فضای باز هستند. ساختار بخاری‌های فضای باز گازی ایستاده به گونه‌ای است که نحوه‌ی نصب بسیار راحتی دارند و کاربران می‌توانند آن را در هر قسمتی از فضای باز محیط مورد نظر خود قرار دهند. هنگام خرید بخاری فضای باز گازی ایستاده باید دقت کنید که بخاری مورد نظرتان ایمنی بالایی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بخاری‌های فضای باز گازی این است که این بخاری‌ها از سوخت گاز برای تولید انرژی گرمایی استفاده می‌کنند و به کارگیری آنها در محیط‌های تجاری و صنعتی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بخاری فضای باز گازی دیواری یا بخاری فضای باز گازی سقفی

اجاره بخاری فضای باز

 

یکی از مهمترین مزیت‌های بخاری فضای باز گازی دیواری یا بخاری فضای باز گازی سقفی این است که ایمنی بسیار بالایی دارد و بنابراین به کارگیری آنها در محیط‌هایی که کودکان یا حیوانات در آن رفت و آمد زیادی دارند، بسیار مناسب است. چرا که نصب بخاری روی دیوار یا سقف باعث می‌شود که کودکان به آن دسترسی نداشته باشند. این بخاری‌ها دارای این امکان هستند که بتوان زاویه‌ی آنها را تنظیم کرد. با تنظیم ارتفاع و زاویه‌ی مناسب بخاری گازی دیواری یا بخاری گازی سقفی کاربران می‌توانند قسمتی از محیط را که به گرمای بیشتری نیاز دارد، به خوبی گرم کنند. این نوع بخاری‌ها قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی ندارند و باید به صورت ثابت در یک مکان دائمی ‌نصب شوند. یکی دیگر از مزیت‌های بخاری فضای باز گازی دیواری یا بخاری فضای باز گازی سقفی این است که فضای مفید ساختمان یا محیط را اشغال نمی‌کنند. بنابراین برای به ‌کارگیری در آن دسته از ساختمان‌هایی که با مشکل فضا روبرو هستند، به کارگیری این نوع بخاری‌ها پیشنهاد می‌شود.

بخاری فضای باز گازی رومیزی

اجاره بخاری فضای باز

 

بخاری فضای باز گازی رومیزیبیشتر در ساختمان‌های مسکونی یا تجاری کاربرد دارد. به عنوان مثال بخاری‌های فضای باز گازی رومیزی در رستوران‌هایی که خدمات خود را در فضای باز به مشتریان ارائه می‌دهند، دارای کاربرد بسیاری هستند. بیشتر این بخاری‌ها دارای اندازه‌ی کوچک و جمع و جوری هستند و حمل و نقل و جابه‌جایی آنها به دلیل وزن کم و اندازه‌ی کوچکشان بسیار آسان است. همانطور که از اسم آن پیدا است، این بخاری‌ها را می‌توان روی میز یا سطوح مختلف قرار داد. در مقایسه با بخاری‌های فضای باز گازی ایستاده، این نوع بخاری‌ها بازده گرمایی کمتری دارند. محدوده‌ی گرمایشی بخاری‌های فضای باز گازی رومیزی در مقایسه با دیگر بخاری‌های فضای باز محدودتر است. این بخاری‌ها می‌توانند مساحت کوچکی از فضای باز محیط اطراف خود را گرم کنند. بخاری‌های فضای باز گازی رومیزی در انواع و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. برخی از این بخاری‌ها قابلیت گرم کردن ۳۶۰ درجه‌ای محیط اطراف خود را دارند. بنابراین با قرار دادن آنها روی میز می‌توان تمام افراد دور میز را به خوبی گرم کرده و رضایت مشتریان را جلب کرد. اندازه‌ی کوچک و جمع و جور این بخاری‌ها باعث می‌شود که فضای زیادی اشغال نکنند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت خرید بخاری‌های فضای باز گازی رومیزی در مقایسه با بخاری‌های فضای باز گازی ایستاده یا بخاری‌های دیواری و سقفی ارزان‌تر است.

ویژگی های بخاری قارچی فضای باز:اجاره بخاری فضای باز

دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم
مجهز به شیرایمنی و فندک
دارای چرخ جهت جابجایی
دارای مخزن ویژه کپسول گاز
سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز، هنگام واژگونی

دارای رگولاتور بمنظور تنظیم مدام میزان گاز ورودی به سیستم گرمایش

شرکت سرما آفرین عرضه کننده‌ی انواع هیترها و سیستم‌های گرمایشی صنعتی و تجاری است. اگر قصد اجاره بخاری یا هیتر را دارید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیستم‌های گرمایشی صنعتی، ویژگی‌ها، مزایا و معایب، قیمت، و کاربردهای هر کدام از آنها با کارشناسان و مسئولان فروش شرکت سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

از جمله این اقدامات با محصولات این شرکت می توان به اجاره انواع :

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ