اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی

اجاره بخاری قارچی در مدل های مختلف

اجاره بخاری گازی قارچی در دو مدل گاز شهری و گاز مایع وسیله ‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین اجاره بخاری گازی قارچی در دو مدل گاز شهری و گاز مایع بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع اجاره بخاری کپسولی قارچی به وجود آمده بود ساخته شد. اجاره بخاری قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد. شعله بخاری هوا را به‌ طور موضعی گرم می‌کند و سپس به وسیله قانون انتقال گرما در هوا، کل هوای اتاق گرم می‌شود. هم‌اکنون از اجاره بخاری گازی در دو مدل گاز شهری و گاز مایع در کشورهای غربی برای گرم کردن محیط ‌های خارج از ساختمان همچون گلخانه و پاسیو استفاده می‌شود.

اجاره بخاری قارچی برای استفاده در  فضاهای باز بسیار مناسب هستند؛ چراکه این بخاری ها می توانند تا شعاع ۱ متری خود را به راحتی گرم نمایند. همچنین این نوع بخاری ها برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن در دو مدل گاز شهری و گاز مایع اجاره می شوند.
در سال ۱۸۸۱ میلادی در ساختمان مشعل شعله اجاره بخاری در دو مدل گاز شهری و گاز مایع از پنبه نسوز استفاده می‌گردید که این طرح یک مهندس انگلیسی به نام «سیگسموند لیونی» بود. اما بعدها خاک نسوز جای پنبه نسوز را گرفت٬زیرا استفاده از آن در قالب ریزی راحت ‌تر بود.

اجاره بخاری قارچی متناسب استفاده در رستوران ها، فضای باز، مراکز خرید و  باغ تالارها می باشد و همچنین دارای مدل های رومیزی و ایستاده زیبایی می باشد که در ظاهر فضای مراسم شما جلوه خاصی ایجاد می کند.

مدل های بخاری قارچی یا چتری یک نوع بخاری تابشی با ظاهری زیبا بوده و مناسب فضاهای باز مانند باغ، روف گاردن، بالکن رستوران ها و کافی شاپ ها و سایر فضاهای باز است. انرژی این این بخاری ها توسط کپسول داخلی تامین می گردد و قابل جابه جایی است. همچنین دارای سنسور ایمنی قطع خودکار گاز است تا در درصورت واژگونی به طور اتوماتیک خاموش شود. این مدل علاوه بر زیبایی خاص، فضایی گرم و دلچسب را در فضای اطراف خود فراهم می کند.

اجاره بخاری قارچی

ویژگی های اجاره بخاری قارچیاجاره بخاری قارچی

  • اجاره بخاری قارچی در دو مدل گاز شهری و گاز مایع با ضریب ایمنی بالا و کلاهک استاندارد و طراحی منحصر بفرد در برابر وزش باد  خاموش نمی شود  و هدایت گرما را به اطراف بصورت یکنواخت انجام می دهد. بخاری پاسیو (بخاری قارچی یا بخاری چتر) یک وسیله گرمایش تابشی برای تولید حرارت برای استفاده در فضای باز است.
  • مطالعه تجربی دیگری انجام شده در زمینه ارزیابی اجاره بخاری در دو مدل گاز شهری و گاز مایع منافع اقتصادی و اجتماعی سیاست‌های جایگزینی گاز طبیعی به ‌جای فرآورده‌های نفتی می‏باشد و در پژوهش صورت گرفته، هدف اصلی پژوهش، محاسبه هزینه  وسود حاصل از جایگزینی گاز طبییعی به‌جای فرآورده‌های نفتی به‌ منظور سرعت بخشیدن و حمایت از اجاره انواع بخاری و اجرای سیاست‌های جایگزین در جهت رسیدن به صرفه ‌های اقتصادی و اجتماعی مربوطه می‌باشد.
  • تجربه اشتغال‌ زایی صنایع کوچک درمورد اجاره بخاری در دو مدل گاز شهری و گاز مایع تعدادی از کشورهای منتخب را مورد بررسی قرار داده و به ‌‌نظر می رسد که با توجه به نتایج موفقیت ‌آمیز و تایید شده اشتغا‌ل‌ زایی صنایع کوچک چه در بعد تئوری و چه در بعد عملی باید راهبرد اساسی را در «تقویت و توسعه صنایع کوچک» و «  اجاره بخاری » در دو مدل گاز شهری و گاز مایع واحدهای صنعتی جستجو کرد .با توجه به نتایج حاصل شده، از آنجاییکه میزان سرمایه اولیه برای ایجاد یک فرصت شغلی در گروه صنایع کارخانه‌ای کشور همواره بالا بوده است بنابراین اجاره بخاری در دو مدل گاز شهری و گاز مایع صنایع کوچک به‌علت سرمایه‌ اولیه کمتر، برگشت سریع ‌تر سرمایه، خوداتکایی و به ‌کارگیری تکنولوژی ساده‌تر و نقشی که در کارآفرینی دارند سهم بیشتری از فرصت‌های شغلی مولد در اجاره بخاری در دو مدل گاز شهری و گاز مایع را ایجاد کرده اند.

 

ویژگی های بخاری قارچی فضای باز: اجاره بخاری قارچی

دارای شعله پخش کن استیل و صفحه تابش آلومینیوم
مجهز به شیرایمنی و فندک
دارای چرخ جهت جابجایی
دارای مخزن ویژه کپسول گاز
سوئیچ ایمنی جهت قطع کردن جریان گاز، هنگام واژگونی
دارای رگولاتور بمنظور تنظیم مدام میزان گاز ورودی به سیستم گرمایش

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در سرماآفرین تماس حاصل فرمایید

 

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ