راهنمای انتخاب اجاره کولر

برگزاری مهمانی

راهنمای انتخاب اجاره کولر

راهنمای انتخاب اجاره کولر با شرکت سرماآفرین

ایده اجاره کولر ، اغلب وقتی به ذهن ما می‌رسد که در فصل تابستان قصد برگزاری مراسمی خاص را داریم. ممکن است برای این کار از خدمات تالارها استفاده کنیم یا مراسم مدنظر را در منزل خود، پارکینگ یا مکان‌های دیگر برگزار کنیم.

اما قطعاً باید به فکر خنک کردن فضایی که در اختیار داریم باشیم. چراکه ازدیاد جمعیت در یک فضا سبب ایجاد گرمای بیشتر شده و ممکن است مهمانان شما را کلافه کند.

حتی اگر قصد برگزاری مراسمی خاص در منزل خود را دارید، خرید وسایل سرمایشی برای یک یا چند شب هزینه بسیار زیادی را به شما متحمل خواهد کرد بنابراین اصلاً نگران تأمین برودت و خنک کردن فضا نباشید. چراکه بسیاری از مراکز خدمات مجالس با دریافت هزینه کم، اقدام به اجاره دادن کولرهای آبی و گازی می‌کنند. بنابراین اگر نیاز به استفاده از کولرهای بیشتر دارید، به‌راحتی می‌توانید این وسایل را برای مدت مشخص اجاره کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

راهنمای انتخاب اجاره کولر

اما اغلب ما نمی‌دانیم که مراکز معتبر و ارزان برای اجاره کولر در تهران کجاست و هزینه اجاره انواع کولر به‌ چه صورت محاسبه می‌شود. همچنین نمی‌دانیم که با توجه به جمعیت و فضا اجاره کدام کولر برای ما مناسب‌تر است.

این مقاله برای پاسخ به سؤالات فوق به نگارش درآمده است. ما قصد داریم که در این مطلب راهنمای کاملی از نحوه اجاره این وسیله و بهترین مرکز برای اجاره آن را در اختیار شما قرار دهیم. این امر سبب کاهش استرس ناشی از برگزاری مراسم در شما خواهد شد.

بهترین مرکز برای اجاره کولر در تهران و کرج کدام است؟

https://sarmafarin.com/

از آنجاییکه اغلب افرادی که در شرف برگزاری مراسم هستند، هزینه زیادی را برای برگزاری آن صرف کرده‌اند. بنابراین در تلاش‌ هستند تا لوازم جانبی مراسم را نیز با کمترین قیمت تهیه کنند؛ بنابراین حتماً به دنبال مرکزی در تهران و کرج هستند که بتوانند یک کولر خوب و باکیفیت را با پرداخت هزینه‌ای مناسب اجاره کنند.

هزینه اجاره کولر به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود. یکی از بهترین مراکز برای اجاره انواع کولر آبی و گازی در تهران، مجموعه سرما آفرین است. همچنین این مرکز یکی از مراکز خدمات مجالس بسیار نام‌آشنا به همراه کادر مجرب و متخصص در تهران و کرج است.

مجموعه سرما آفرین در تلاش است تا با پایین نگه‌داشتن قیمت اجاره این لوازم، بتواند مشتریان بیشتری را جذب و آن‌ها را به مشتری دائمی تبدیل کند.

علاوه‌بر این موضوع کولرها و لوازم اجاره شده از این مرکز، کاملاً بدون نقص و نو هستند و هرگز درطول مراسم باعث دردسر شما نخواهند شد همچنین متخصصین بسیار مجربی جهت نصب و راه اندازی انواع وسایل سرمایشی وو گرمایشی وجود دارن که مراحل نصب را برای شما عزیزان خیلی سریع و آسان می کنند.

اجاره بخاری در مجالس اریا

اجاره کولر در مجالس اریا

هزینه اجاره کولر چقدر است؟

همانطورکه گفته شد، هزینه اجاره کولر به‌صورت روزانه محاسبه می‌شود. میزان اجاره روزانه نیز بسته به نوع کولری که انتخاب می‌کنید متغیر است.

کولرهای آبی اغلب از سیستم ساد‌ه‌تر و قیمت ارزان‌تری برخوردارند. از همین رو هزینه اجاره آن‌ها نیز کمتر است. البته این هزینه به میزان توان کولر نیز بستگی دارد و هرچقدر کولر بزرگتر باشد، هزینه اجاره آن نیز بیشتر است.

این مسئله در مورد کولرهای گازی نیز صادق است. هر چقدر توان کولر بیشتر باشد، هزینه اجاره آن نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین هزینه اجاره کولر گازی پرتابل با کولر گازی ایستاده 3600 یا 6000 و کولرگازی تک فاز یا سه فاز متفاوت است.

چطور می‌توانیم مناسب‌ترین کولر را برای مجالس خود اجاره کنیم؟

راهنمای انتخاب اجاره کولر

اجاره کولر مناسب با توجه به مجلسی که پیش رو داریم، بسیار دشوار است. اغلب ما نمی‌دانیم که چه فاکتورهایی باید برای انتخاب کولر در نظر گرفته شوند.

در کنار این موضوع قصد داریم که کمترین هزینه را نیز برای اجاره کولر بپردازیم. اگر قصد شما پرداخت هزینه‌ای معقول برای اجاره این وسیله است، باید جزییات را به‌طور کامل در نظر بگیرید.

  • آب و هوای : آب و هوای منطقه‌ای که در آن ساکن هستید در انتخاب کولر آبی یا گازی تأثیر دارد. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب و هوای مرطوب دارد، کولر آبی انتخاب خوبی برای اجاره نیست.
  • مساحت: علاوه‌بر این در انتخاب کولر برای اجاره مساحت محلی که قصد برگزاری مراسم در آن را دارید، تعداد نفرات حاضر در سالن، تعداد و ابعاد پنجره‌ها و ساعت مراسم شما نیز مهم است. گاهی اوقات با اجاره یک کولر بزرگ اما پرتوان‌تر نیاز شما برطرف خواهد شد، اما گاهی اوقات با توجه به مساحت فضایی که در اختیار دارید، مجبور می‌شوید از تعداد کولرهای بیشتری استفاده کنید تا تمرکز هوای سرد در یک جا نباشد.

وقتی در شرف برگزاری یک مراسم خاص هستید، اغلب در شرایطی نیستید که بتوانید برا اجاره کولر تمام این عوامل را در نظر بگیرید.

در این حالت است اجاره این وسیله از یک مرکز معتبر می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید شرایط محل برگزاری مراسم را با کارشناس مربوطه مطرح کنید و از آن مشاوره دریافت کنید.

در مراکز معتبر، این کارشناسان موظف هستند با در نظر گرفتن شرایط شما بهترین کولر را که کمترین هزینه را برایتان خواهد داشت به شما پیشنهاد دهند.

برخی مراکز هستند که با در نظر گرفتن سود خود در تلاش‌اند تا با راهنمایی غلط مشتری هزینه بیشتری را از آن دریافت کنند. اما اصول مجموعه سرما آفرین بر راهنمایی صادقانه و دقیق مشتری است.

راهنمای انتخاب اجاره کولر

نتیجه‌گیری:

اگر قصد برگزاری مراسم در فصل تابستان را دارید و می‌دانید که سیستم خنک کننده محلی که در نظر گرفته‌اید برای مهمان‌ها کفایت نمی‌کند، پیشنهاد می‌کنیم هزینه اجاره کولر را نیز به هزینه‌هایی که برای مهمانی در نظر گرفته‌اید اضافه کنید.

در چنین شرایطی نمی‌توان از اجاره کولر سر باز زد، اما یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌ها آن مراجعه به یک مرکز معتبر و ارزان است.

مجموعه سرما آفرین یکی از معتبرترین مراکز برای ا جاره انواع کولر با قیمتی بسیار مطلوب و ارزان است. این مجموعه از باتجربه‌ترین متخصصین برای ارائه مشاوره به شما استفاده می‌کند.

این مجموعه همچنین به‌منظور راحتی بیشتر مشتریان و آگاهی بخشی به آنان، فعالیت خود را بر بستر وب نیز گسترس داده است. با تماس با هر یک از شماره تلفن‌های این مرکز می‌توانید از کارشناسان آن مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید و کولر موردنظر خود را نیز رزرو نمایید.

 

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

 

× تکمیل سفارش در واتس آپ