تزیین جشن تولد

تزیین جشن تولد

تزیین جشن تولد

با این ایده ها جشن شما محشر می شود!

 جشن تولد یکی از دوست داشتنی ترین و خاطره انگیزترین اتفاق هایی است که هر سال برای ما تکرار می شود، همه ما دوست داریم این جشن را برای خود و عزیزانمان، تمام عیار برگزار کنیم.

برای برگزاری یک جشن تمام عیار چه برای بزرگسالان و چه کودکان تنها خرید کیک و تزئینات کفایت نمی کند، بلکه باید جزئیات بیشتری را در زمینه تزیین جشن تولد در نظر بگیرید تا جشن شما خاطرانگیزتر از قبل برگزار شود؛

به همین منظور امروز در سرما آفرین می خواهیم شما را با ترفندهای تزیین تولد و  ایده های برگذاری یک جشن خاطره انگیز آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

دکوراسیون جشن تولد
برای داشتن یک جشن تمام عیار باید دکوراسیون خود را با جشنتان هماهنگ کنید، برای این منظور می توانید یک تم رنگی در نظر بگیرید، حتی از مهمانانتان بخواهید تا لباس هایی با تم مشخص شده بپوشند.

با این ترفند جشن شما منحصر به فردتر خواهد شد. برای دکوراسیون جشن تولد و یا تزئین تولد حتما از ترکیب رنگ های شاد و جذاب استفاده کنید این ترکیب رنگ ها می تواند متناسب با سلیقه شخص متولد و یا جنسیت او  باشد و در تمام بخش ها و جزئیات جشن مثل بادکنک آرایی، فینگر فودها و یا کیک تولد از آن استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با اجاره میز ال ای دی در سایزها و طرح های مختلف دکوراسیون جشن تولد خود را زیباتر کنید

تزیین جشن تولد

 

تزیینات جایگاه تولد

در تزیین جشن تولد برای جایگاه فرد متولد ترفند متفاوتی پیش بگیرید، با کمک ریسه و میزهای ال ای دی های تزئینی می توانید جایگاه متفاوتی برای بزرگسالان بسازید و برای کودکان می توانید با کمک گل آرایی و یا بادکنک آرایی اسم و یا سن تولدشان را طراحی کنید و ظاهر متفاتی برای جایگاهشان ایجاد کنید با این ترفند می توانید عکس های یادگاری چذاب تر و متفاوت تر هم داشته باشید.

تزیین جشن تولد با بادکنک 

یکی از ایده های پرطرفدار برای جشن تولد، تزیین جشن تولد با بادکنک و یا بادکنک آرایی است که می تواند ظاهر متفاوتی به جشن شما ببخشد، بادکنک های هلیومی بهترین گزینه برای تزئین تولد است.

برای بادکنک آرایی همان طور که در بندهای قبل اشاره شد علاوه بر در نظر گرفتن تم جشن، حتما از متخصصین این حوزه کمک بگیرید؛ به خصوص اگر جشن خود را در فضای آزاد برگزار می کنید، چراکه عدم اجرای صحیح، سبب تغییر شکل بادکنک به خصوص در زیر آفتاب می شود.

تزیین جشن تولد

تزیینات میز تولد

برای تزیینات میز تولد سعی کنید از تم های تولد کمک بگیرید،از این رو می توانیدبا اجاره میز ال ای دی متناسب با تم تولد خود زیبایی با شکوهی به تولد خود بدهید

انتخاب ظروف یکبار مصرف طرح دار می تواند جلوه بهتری به میز شما بدهد.

استفاده از گل و شمع های تزئینی می تواند ظاهر میز شما را دو چندان کند.

در تزئینات میز تولد سعی کنید با سلیقه تر باشید،و از میز های نورانی استفاده کنید

تزیینات میز تولد

تزیین گیفت جشن تولد 

برای اینکه جشن تولد عزیزانتان برای همه خاطره انگیز باشد به مهمان ها هم هدیه دهید تهیه گیفت های ساده و کم هزینه می تواند جشن شما را متفاوت تر کند.

این گیفت ها  می تواند بسته های کوچک و بامزه تنقلات باشد که همه به خصوص بچه ها را مجذوب خودش می کند، حتی می توانید برای این منظور از گیفت های آماده در بازار نیز استفاده کنید،

این گیفت ها را می توانید روی میز پذیرایی یا میز سرو کیک با تزئین خاص قرار دهید و همه را غافلگیر کنید.

برگزاری جشن تولد

انتخاب و تزیین خوراکی های جشن تولد

یکی دیگر از عناصر جشن تولد که باید به آن توجه کنید، خوراکی های تولد است. سعی کنید خوراکی های انتخابی شما به صورت فینگر فود سرو شود تا استفاده از آنها ساده تر باشد.

کوکتل کردن میوه ها نیز کمک شایانی به استفاده از خوراکی های جشن تولد می کند، سعی کنید در انتخاب خوراکی های جشن تان تنوع بیشتری به خرج دهید تا باب سلیقه همه مهمانان باشد.

انتخاب نوشیدنی و خوراکی های فانتزی بامزه می تواند جشن تولد شما را خاطر انگیزر از قبل کند.

انتخاب و تزیین کیک تولد 

در مرحله بعد تزیین تولد باید به سراغ انتخاب کیک تولد بروید، کیک تولد شما علاوه بر ظاهر جذاب حتما باید طعم خوب و تازه داشته باشد، در انتخاب کیک تولد سلیقه و خواسته صاحب تولد را فراموش نکنید.

بعد از انتخاب کیک حتما از شمع های یک رنگ و یا مناسب با تم رنگی کیک استفاده کنید تا جلوه کیک شما را از بین نبرد، شمعم های بدون اشک برای کیک های تولد بسیار مناسب تر است.

تزیینات میز تولد

بسته بندی هدایا در تزیین تولد

مهم ترین نکته در تزئینات جشن تولد هدیه هاست، توجه داشته باشید که گاهی یک بسته بندی جذاب می تواند خاطرهانگیزتر از خود هدیه باشد، هم چنین فضا و جایگاه مشخصی را برای قرار دادن هدیه ها در نظر بگیرید این فضا می تواند روی میز و یا سبدی تزئین شده در کنار کیک تولد باشد تا همه هدایای خود را در آن قرار دهند.

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

سرماآفرین با اجاره کولر و اجاره میز ال ای دی و اجاره بخاری کمک شایانی در برگزاری جشن های نامزدی می کند

× تکمیل سفارش در واتس آپ