برگزاری جشن تولد

کاربرد میز ال ای دی (LED) در نورپردازی مجالس و جشن ها

برگزاری جشن تولد

برگزاری جشن تولد

جشن تولد را شاید بتوان مهمترین و خاطره انگیزترین مهمانی برای کودکان و حتی بزرگسالان دانست. بنابراین علاوه بر انتخاب کیک باید به اجاره کولر (در صورت برگزاری مراسم در فصل تابستان)، اجاره بخاری (در صورت برگزاری مراسم در فصل زمستان)، اجاره میز ال ای دی و سایر تجهیزات و وسایلی که این جشن را رویایی و زیبا می کنند نیز فکر کنیم.

سرما آفرین با تجربه بسیار زیاد و همچنین پرسنل مجرب در حوزه برگزاری انواع مراسم شما را در برگزاری مراسم های زیبا و به یاد ماندنی یاری می دهد.

برگزاری جشن تولد

عکس های جشن تولد و فیلم جشن تولد می توانند برای آینده به یادگار بماند و یادآوری آن برای افراد خوشایند و جذاب باشد.

کودکان در این مهمانی احساس شادمانی و حس میزبانی فراوانی دارند. امروزه در بسیاری از کشورهای

جهان، برگزاری جشن تولد بزرگسالان به اندازه جشن تولد کودکان هم اهمیت دارد.

البته در هر صورت حتی اگر جشن تولد باشکوه و گسترده برگزار شود باز هم تفاوت های زیادی با سایر جشن ها

و خدمات مجالس (مثلا برگزاری جشن نامزدی و یا برگزاری مراسم عروسی) دارد.

نحوه برگزاری جشن تولد :

برگزاری این مراسم می تواند آمیزه ای از شیوه های خلاقانه و مدرن باشد.

نحوه تزیین و دکوراسیون، برگزاری مراسم همراه با موسیقی مناسب، عکاسی و فیلم برداری، بازی و سرگرمی و مسابقه هر کدام می تواند با خلاقیت های بسیاری همراه باشند تا جشنی بیادماندنی و رویایی در خاطر انسان به یادگار گذارد.

معمولا در جشن تولد کودکان و نوجوانان زبیاترین لباس آنها را به تن آنان پوشانده و پدر و مادرها از دوستان فرزندان شان جهت حضور در جشن دعوت و یا خود

فرزندان مستقیما به دلخواه خود اینکار را انجام می دهند.

جشن تولد معمولا همراه با شادی و تفریحات مختلف است. در آخر هم بریدن کیک تولد و باز کردن کادوهایی که برای آن فرد برده شده.

نکته جالب اینجاست که در بسیاری از کشورهای جهان برگزاری این جشن هیچ محدودیت سنی ندارد و افراد از هر سنی برایشان جشن گرفته می شود. حتی برای افراد پیر و مسن.

همچنین گرفتن جشن تولد همسر هم یکی از نکات بسیار مهم در کشورهای پیشرفته جهان است و انقدر اهمیت دارد که در صورت فراموش شدن آن توسط خانواده، نوعی بی احترامی تلقی می شود.

بخش های اصلی و هیجان انگیز تولد کودک

به منظور برگزاری جشن تولد کودک نیاز به برنامه ریزی و اجرای بخش هایی دارید که در ادامه به اصلی ترین آنها اشاره می شود.

برگزاری جشن تولد

  • انتخاب محل برگزاری جشن تولد کودک

شما علاوه بر منزل خودتان می توانید در خانه بازی ها و سالن های مناسب جشن تولد مراسمتان را برگزار کنید. یادتان باشد برگزاری تولد کودکان در منزل، دشواری های بسیاری دارد، جمع کردن تعدادی کودک با نشاط در خانه همواره با خطر شکستن وسایل و خراب کاری و کثیف کاری همراه است، بنابراین انتخاب سالنی مناسب برای برگزاری جشن تولد کودک می تواند خیال شما را از خراب شدن وسایل خانه و همچنین آسیب رسیدن به کودکان راحت کند. برای انتخاب مکانی مناسب جشن تولد غیر از منزل بهتر است با تشریفات های برگزاری جشن تولد کودک سرما آفرین تماس بگیرید.

علاوه بر آن برگزاری مراسم های پرجمعیت در هر فصلی نیازمند تجهیزات خاص خود از جمله اجاره کولر، اجاره بخاری و اجاره میز ال ای دی خواهد بود که ممکن است تهیه تمامی موارد در یک زمان خاص کاری دشوار باشد، ازین رو گروه باتجربه سرما آفرین شما را در برگزاری هر چه بهتر مراسم یاری می دهد.

برای انتخاب و اجاره ی سالن تولد با ما تماس بگیرید.

برگزاری جشن تولد

  • انتخاب کیک تولد جذاب

کیک تولد اصلی ترین بخش برگزاری جشن تولد کودک و حتی تولد بزرگسالان است. فوت کردن شمع تولد، عکس گرفتن با کیک تولد، برش کیک تولد و خوردن آن بخش جدایی ناپذیر هر تولدی است و این رسم در سراسر دنیا وجود دارد.

بهتر است انتخاب مدل کیک تولد را به خودش بسپارید تا طرح دلخواه خودش را انتخاب کند. البته اگر کودک شما خردسال است بهتر است متناسب با سن او و با سلیقه ی خودتان مدل کیک را انتخاب کنید.

حواستان باشد که اگر تولدی که برگزار می کنید تم تولد دارد، طرح و مدل کیک را مطابق با تم اصلی انتخاب کنید تا هماهنگی آن موجب زیبایی بیشتر مراسم تان شود. امروزه با وجود کیک های فوندانت، انتخاب هر طرح و رنگ و مدلی آسان شده است. فقط یادتان باشد غیر از مدل ظاهری کیک، از خوشمزه بودن آن هم مطمین شوید، خصوصا در تولد کودکان، چرا که همه ی بچه ها عاشق کیک هستند.

زیبای کیک را می توان با اجاره میز ال ای دی چندین برابر نمود. بنابراین هنگام انتخاب کیک و اجاره میز ال ای دی باید دقت لازم را نمود.

نکته قابل توجه در این بخش هوای مطبوع در مراسم نیز می باشد که با اجاره کولر و اجاره بخاری می توان هوای مطبوعی را به میهمانان خود هدیه داد.

برگزاری جشن تولد
  • دکور جشن تولد و تم تولد

برای زیبایی هر جشن و مراسمی نیاز به طراحی دکوری هماهنگ با مناسبت مراسم وجود دارد. از قدیم برای جشن تولد تزیینات خاصی مثل بادکنک، کاغذ کشی، گل آرایی و مواردی از این قبیل وجود داشته است. اما امروزه علاوه بر آن انتخاب یک تم تولد، خصوصا برای برگزاری جشن تولد کودک رسم شده است. به این معنی که شما شخصیت کارتونی مورد علاقه ی کودک تان را انتخاب میکنید و تمامی تزیینات جشن، استندها، ظروف یک بار مصرف جشن، کیک تولد، لباس خود کودک، حتی لباس خودتان و تمامی موارد دیگر را بر اساس آن شخصیت یا کارتون خاص طراحی یا انتخاب می کنید. شخصیت هایی مثل میکی موس یا کارتون هایی مثل فروزن (frozen) و یا هر چیز دیگری که فکرش را بکنید و کودک تان رو خوشحال کند می تواند به عنوان تم انتخاب شما باشد.

از بابت اجرای تم مراسم می توانید با گروه برگزاری تشریفات  جشن تولد کودک سرما آفرین صحبت کنید و کار برنامه ریزی، طراحی و اجرای تم را به آنها بسپارید. حتی می توانید از آنها برای انتخاب تم تولد مشاوره بگیرید.

دکور جشن تولد و تم تولد

  • ست لباس تولد

اگر به فکر برگزاری جشن تولد کودک تان به صورت جذاب و مجلل هستید و خصوصا اگر تم تولد خاصی را برای جشن تولد انتخاب کردید، بهتر است مدل لباس کودک تان و حتی خوتان هماهنگ با تم تولد انتخابی تان باشد. بسته به نوع تم تولد می توانید لباس را دقیقا عین لباس شخصیت کارتونی سفارش دهید و یا این که رنگ های لباس را  هماهنگ با رنگ های مراسم انتخاب کنید.

همچنین اگر فرزندتان دختر است می توانید از ست لباس مادر و دختر استفاده کنید که این روزها طرفداران زیادی دارد. در این خصوص می توانید از مزون های مختلف برای طراحی و دوخت لباس کمک بگیرید و همچنین می توانید از تشریفات برگزاری جشن تولد کودک سرما آفرین نیز مشاوره و راهنمایی بگیرید.

ست لباس تولد
  • بادکنک را فراموش نکنید

یادتان باشد برای برگزاری جشن تولد کودک به هر نحوی که شده از بادکنک استفاده کنید. علاوه بر این که بادکنک جزء جدایی ناپذیر تولد است، کودکان همیشه عاشق بادکنک هستند، پس بادکنک را از جشن تولد جدا نکنید. اگر بادکنک آرایی حرفه ای بخواهید (که جلوه ی بسیار زیبایی خصوصا در عکس ها خواهد داشت) نیاز است از تیم تشریفات برگزاری جشن تولد کودک کمک بگیرید. در غیر این صورت می توانید خودتان بادکنک پر شده از گاز هلیوم تهیه کنید که جذابیت زیادی برای کودکان دارد و یا این که خودتان بادکنک باد کنید و در مراسم استفاده کنید. اما در هر حال یادتان باشد تم تولد، کیک و بادکنک ها با هم همگی هماهنگ باشند، هر هماهنگی موجب زیبایی بیشتر خواهد شد.

برگزاری جشن تولد

  • آتش بازی در برگزاری جشن تولد کودک

وجود آتش بازی و فشفشه از ضروریات برگزاری جشن تولد کودک نیست، اما موجب شادی و هیجان بیشتر می شود. حجم نور و جرقه و آتش همیشه چشم نواز و زیباست و عکس و فیلم ها را جذاب تر می کند، اما حواستان به این نکته ی مهم باشد که فشفشه ی انتخابی بی خطر باشد، مناسب سن کودک باشد، موجب ترس یا آسیب دیدگی کودکان نشود و مواردی از این قبیل.

  • پذیرایی و غذای تولد

هر مهمانی و جشنی نیاز به پذیرایی دارد. انواع پذیرایی تولد میتواند شامل کاپ کیک، کندی بار، کوکی، کوکتل میوه، فینگر فود، آب میوه و… باشد. در برگزاری جشن تولد کودک اگر مهمان های دعوتی تان کودکان هستند، بهتر است برای پذیرایی از خوراکی های رنگی و جذاب و غیر مضر برای کودکان استفاده کنید، حجم زیادی از شکلات و شیرینی می تواند برای کودکان مضر باشد، پس حواستان به این نکته باشد. علاوه بر پذیرایی احتمالا شما تصمیم دارید وعده غذایی ای را برای مهمان های دعوتی تان سرو کنید، می توانید غذای مفصل ایرانی را انتخاب کنید و یا غذاهای ساده تر و اسنک مانند، باز هم در انتخاب نوع وعده غذایی سلیقه و سلامت کودکان را در نظر داشته باشید.

به منظور تدارک پذیرایی و وعده غذایی تولد با ما تماس بگیرید.

برگزاری جشن تولد

  • موسیقی و سرگرمی جشن تولد کودک

وجود موسیقی در هر مراسم شادی نیاز است. در مورد برگزاری جشن تولد کودک انتخاب نوع موسیقی اهمیت بیشتری دارد تا مناسب سن کودکان بوده و مورد توجه کودکان قرار بگیرد. بهتر است از قبل در مورد آهنگ های مناسب کودکان و نحوه ی اجرای آن (توسط سیستم صوتی خانه و یا گروه موسیقی کودکان و دی جی مخصوص کودکان) تصمیم بگیرید. اگر همراه با موسیقی کودکان بازی های مناسب سن و سالشان انجام شود موجب شادی و هیجان هرچه بیشتر فرزندتان و مهمان ها می شود. همچنین عروسک گردانی و تن پوش عروسکی که هماهنگ با موسیقی با بچه ها بازی کند از موارد جذاب برای تولد کودکان محسوب می گردد. به این منظور نیز بهتر است از تشریفات های برگزاری جشن تولد کودک کمک و مشاوره بگیرید.

  • بازی ها و سرگرمی های جذاب کودکان

در برگزاری جشن تولد کودک باید مطابق با سن کودک بازی و سرگرمی های تدارک ببینید. از مسابقات گروهی گرفته، تا بازی های همراه با موسیقی، حباب بازی و عروسک گردانی، گریم صورت کودکان و… همه این موارد می تواند جشن تولد کودک را به یک روز فراموش نشدنی تبدیل کند.

  • کادوی تولد کودک

کادوی تولد بخش اصلی هر جشن تولدی است. شما به عنوان والدین کودک از هر کسی بهتر می دانید که چه کادویی برای فرزندتان مناسب است. شاید بتوانید از خواسته های قبلی و سلیقه ی او کمک بگیرید اما یادتان باشد که بهتر است کادوی تولد سورپرایز باشد و کودک از قبل در جریان انتخاب شما قرار نگیرد. بسته بندی کادو کودک هم مهم است که جذاب و هیجان انگیز باشد، می توانید از تم تولد برای انتخاب نوع و طرح بسته بندی استفاده کنید.

  • گیفت تولد به بچه ها

برگزاری جشن تولد کودک نیاز به گیفت تولد برای کودکان دارد. گیفت تولد هدیه ی کوچک سرگرم کننده ای متناسب با سن کودک های دعوت شده است که در مراسم به آنها داده می شود تا موجب شادی و سرگرمی و یادگاری آنها باشد. می توانید از عروسک های کوچک برای دختر کوچولوها تا لوازم تحریر برای کودکان کمب بزرگ تر و یا هر آنچه که شما به فکرتان می رسد را به کودکان به عنوان گیفت تولد هدیه دهید.

برگزاری جشن تولد

عکاسی و فیلم برداری برگزاری جشن تولد کودک

همه ما می دانیم که عکاسی از کودکان کار آسانی نیست. چه خردسال باشند و جلب توجهشان به دوربین مشکل باشد و چه کمی بزرگ تر شیطان تر باشند که حاضر نیستند جلوی دوربین بایستند. به این منظور استفاده از تیم عکاس و فیلم بردار متخصص کودک می تواند ایده ی خوبی باشد تا به بهترین نحو ممکن تصاویر فرزندتان را در روز تولدش ثبت کند. اما با این حال شما خودتان هم میتوانید کار عکاسی و فیلم برداری را انجام دهید فقط حواستان باشد که به بهانه ی عکاسی، اصل مراسم را در لحظه از دست ندهید.

برگزاری جشن تولد بزرگسال

زمانی که میخواهیم برای یک کودک جشن تولد برگزار کنیم، تم های رنگی، انواع و اقسام خوراکی ها، موزیک ، بازی ها و مواردی از این قبیل برای استفاده وجود دارند اما زمانی که برای یک بزرگسال می خواهیم جشن تولد برگزار کنیم، متاسفانه خیلی از این موارد دیگر قابل استفاده نخواهند بود و شاید فقط بتوان یک کیک تولد همراه با خوراکی هایی متفاوت استفاده نمود و برخی مواقع نیز برگزاری جشن تولد بزرگسالان مقداری کسل کننده خواهد بود. البته این برای همه ی افراد یکسان نیست و برخی افراد بزرگسال دلی شاد و کودکانه دارند و بنابراین جشن تولد نیز خیلی زیباتر و شادتر برگزار خواهد شد.

با این حال برای برگزاری جشن تولد بزرگسال ایده هایی آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه عزیزان ژوان قرار گیرد.

برگزاری جشن تولد

ایده های برگزاری جشن تولد بزرگسال :

– استفاده از تم های تولد بزرگسال
برای بزرگسالان نیز مانند کودکان میتوان تم های زیبا و جذابی بر اساس سلیقه آنها طراحی نمود. تیم تشریفات تولد ژوان آماده هرگونه مشاوره و طراحی در زمینه برگزاری تم های تولد بزرگسالان می باشد.

-استفاده از خاطرات دوران کودکی
یکی از ایده های جذابی که میتوان برای برگزاری جشن تولد بزرگسالان استفاده نمود، تهیه دسر ها و خوراکی های دوران کودکی می باشد. برای مثال می توان بستنی یخی یا آلاسکا های رنگی تهیه کرد و در جشن تولد از آنها استفاده نمود.

-استفاده از بادکنک های زیبا با فویل نقره ای و طلایی
یکی دیگر از ایده های تزیین جشن تولد، استفاده از بادکنک های با فویل نقره ای و طلایی می باشد که میتوان آنها را در بخش های مختلف خانه قرار داد. همچنین می توان بادکنک ها را با باد هلیوم پر کرده و جشنی به یاد ماندنی ایجاد کرد.

– تهیه خوراکی ها و نوشیدنی ها متفاوت
در جشن تولد بزرگسالان می توان خوراکی ها و نوشیدنی ها تک نفره جالب و متفاوتی سرو کرد که سلیقه ی همه ی مهمانان در بین آنها وجود داشته باشد. می توان از خوراکی های ترش، شیرین، شور ، ملس و … استفاده نمود.

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

سرماآفرین با اجاره کولر و اجاره میز ال ای دی و اجاره بخاری کمک شایانی در برگزاری جشن های تولد می کند.

× تکمیل سفارش در واتس آپ