اجاره بخاری انرژی برای مراسمات

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری انرژی برای مراسمات

اجاره بخاری انرژی برای مراسمات

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری  برای برگزاری مراسمات در فصل زمستان اصلاً تعجب برانگیز نیست. زیرا فصل زمستان یکی از فصول سرد سال محسوب می‌شود. از همین رو در این فصل از بخاری‌ها برای گرم نگه داشتن فضا استفاده می‌شود.

نمی‌توان مراسم و مجلسی را برای سرد بودن هوا کنسل کرد. مراسم‌هایی مانند عزا، سمینار، تولد و … در هر فصلی برگزار می‌شوند. اما وظیفه ما به عنوان میزبان یک مراسم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای پذیرایی از مهمان است.

اجاره انواع بخاری انرژی برای  مراسم های مختلفی کاربرد دارد.

اجاره بخاری های انرژی می تواند هزینه های محتمل مراسم ها را کاهش دهد زیراکه خرید بخاری تنها برای چند روز نه تنها منطقی به نظر نمی رسد بلکه از نظر اقتصادی نیز به صرفه نخواهد بود.

اجاره بخاری انرژی محدود به گاز شهری نبوده و می توان از کپسول ها جهت تامین سوخت آن استفاده نمود که این فرصت برگزاری مراسم های زیبا و خاطر انگیز در فضای باز را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

مورد دیگری که برای اجاره این بخاری ها می توان ذکر کرد این است که در اجاره بخاری انرژی نوعی فن برای پرتاب گرما طراحی شده است که یکی از موارد موثر در کاربردی بودن اجاره بخاری انرژی است، چرا که پرتاب باد باعث می‌شود در اجاره بخاری انرژی گرما به سرعت در فضای بیشتری ایجاد شده و محیط گرم و دوست داشتنی برای مشتریان به ارمغان می آورد.

هیترهای انرژی فضای زیادی را اشغال نمی کند و مورد دیگری که جذابیت اجاره بخاری انرژی را افزایش می دهد، دوام و ماندگاری این هیتر است چراکه از کیفیت بالای برخوارد است.

بخاری انرژی با توجه به قدرتی که دارد می تواند به راحتی در هر فضایی گرمای مطلوب را به محیط خود بدهد. شما می توانید با یک تلفن بخاری انرژی مورد نظر خود را در محل تحویل بگیرید

شرکت سرماآفرین آماده قرار داد با سالن ها باغ ها و موسسات برگزاری مراسم جهت تامین دمای مورد نیاز می باشد

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری انرژی ENERGY

انواع بخاری های انرژی  به راحتی با انتخاب دما با توجه به گردش هوا دمای محل را معتدل می کنند.

طراحی این محصول از لحاظ زیبایی و شکل ظاهر ،متناسب با انواع دکوراسیون ها می باشد.

در طراحی و توليد بخاری انرژی  سعی شده تمامی الزامات فنی ، کيفی و ظاهری رعایت شود.

این هيتر گازی در مقایسه با مدل های قدیمی تر دارای ظرفيت های گوناگونی است

که در محیط های گوناگون انواع آن استفاده می شود

موارد استفاده از بخاری انرژی

فروشگاه ، مراکز خرید ، نمایشگاه ، حسينيه و مساجد ، کارگاه های آموزشی ، کتابخانه ، سالن غذاخوری ،

سالن انتظار درمانگاه و بيمارستان می تواند استفاده شود

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ