اجاره بخاری فن دار صنعتی

بخاری های صنعتی چیست؟

بخاری های صنعتی برای انرژی پنهان از سوخت یا منبع انرژی به انرژی حرارتی در یک سیستم، جریان فرآیند یا محیط بسته استفاده می شود. فرآیند تبدیل انرژی حرارتی از یک منبع انرژی به یک سیستم را می توان به عنوان انتقال حرارت توصیف کرد

بخاری فن دار برای چه مواردی استفاده می شود؟

بخاری های فن گرمای فوری را فراهم می کنند. آنها برای استفاده در اتاق های کوچک و متوسط ایده آل هستند. بیشتر بخاری های فن دار را می توان برای هوای خنک در تابستان نیز استفاده کرد. آنها جمع و جور، سبک وزن و نگهداری آسان هستند.

اجاره بخاری فن دار صنعتی

آیا بخاری های فن دار برای شما مضر هستند؟

بخاری های فن دار و بخاری های مادون قرمز سطح اکسیژن و رطوبت اتاق را کاهش می دهند که می تواند در طولانی مدت باعث خشکی چشم و انسداد بینی شود. توصیه می شود یک سطل آب در گوشه اتاق نگه دارید یا از یک مرطوب کننده برای جلوگیری از کم آبی چشمگیر استفاده کنید.

بخاری های صنعتی فن دار

بخاری های فن دار به بهترین وجه در کارگاه ها، انبارها، سالن ها و فروشگاه ها قرار می گیرند. آنها از هوای بازیافتی در سراسر سیستم خود استفاده می کنند و دما توسط یک ترموستات داخلی کنترل می شود. بخاری‌های فن‌دار صنعتی اغلب تنها منبع گرمایش نیستند – این بخاری‌ها در سردترین ماه‌ها برای تقویت مناطق اضافی محیط کار، احتمالاً در جایی که سیستم گرمایش نصب‌شده کاملاً به آن نمی‌رسد، یا نقاط سرد شناخته‌شده، به کار می‌روند.

فن‌های بخاری‌های فن‌دار ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی پس از خاموش شدن، به کار خود ادامه دهند تا اجازه دهند عناصر خنک شوند. بخاری فن دار صنعتی یکی از راه های مقرون به صرفه برای گرم کردن محل کار شما است. از آنجایی که بخاری‌های ما 110 ولت هستند، مطابق با مقررات HSE در مورد ایمنی الکتریکی در محل کار هستند که از یک سیستم تغذیه مرکز 110 ولت متصل به زمین (CTE) کار می‌کنند. اطمینان حاصل شود که حداکثر ولتاژ به زمین از 55 ولت تجاوز نمی کند. تمامی بخاری های فن دار صنعتی در سرما آفرین قابل حمل هستند.

اجاره بخاری فن دار صنعتی

بخاری های مادون قرمز از تابش الکترومغناطیسی برای انتقال انرژی استفاده می کنند. بله، آنها انجام می دهند. بخاری های مادون قرمز هوا را گرم نمی کنند بلکه اجسام را گرم می کنند. هنگامی که پرتوهای مادون قرمز یک سطح را لمس می کنند، صرف نظر از دمای هوای اطراف، انرژی گرمایی آزاد می شود.

به همین دلیل است که ما در خورشید نسبت به پرتوهای مادون قرمز در مقابل سایه گرمتر هستیم، جایی که پرتوها مسدود می شوند (شما می توانید آن را نگه دارید). همین امر در مورد استفاده از بخاری های مادون قرمز در محل کار نیز صدق می کند. آنها مناطق مقابل خود را گرم می کنند.

این بخاری ها برای گرم کردن فضای بزرگ طراحی نشده اند. آنها فورا کار می کنند، بدون نیاز به گرم کردن و به محض خاموش شدن، گرما را نمی دهند. آنها ساکت هستند، از این نظر سالم هستند که هیچ آلاینده ای به هوا اضافه نمی کنند و چیزی از هوا خارج نمی کنند. بخاری های مادون قرمز برای گرمایش ناحیه ای عالی هستند، بنابراین، زمان را برای گرم کردن مناطقی که مورد نیاز نیستند هدر ندهید. آنها انرژی کمتری مصرف می کنند و بنابراین مقرون به صرفه تر هستند. یکی از نقاط ضعف آنها این است که درخشش پرتقالی رنگارنگی، به آلودگی نوری می افزاید.

بخاری تابشی سرامیکی

بخاری های تابشی سرامیکی برای فضاهای داخلی بزرگ مانند انبارها و گاراژها عالی هستند. آنها معمولاً از همرفت برای انتقال گرما به سمت جلو استفاده می کنند، برخلاف پسرعموهای فروسرخ خود که فقط اجسام را گرم می کنند و درخشش نارنجی دائمی مایل به قهوه ای را به شما ارائه می دهند و در نتیجه آلودگی نوری را کاهش می دهند. آنها به سرعت گرم می شوند و پوشش پلاستیکی اطراف آنها خنک می ماند. آنها در گرمایش فضاها موثر و کارآمد هستند. آنها باید برای فضاهای بزرگتر و بسته در نظر گرفته شوند، زمانی که بخاری های مادون قرمز چندان موثر نیستند. تمام هیترهای تابشی سرامیکی ما 110 ولت هستند.

بخاری تابشی سرامیکی

بخاری های فضایی 415 ولت

بخاری‌های فضایی 3 فاز 415 ولتی دارای واحدهای حجم هوای بالایی هستند و می‌توانند از خروجی‌ها یا فواصل طولانی عبور کنند. بخاری های فضایی برای گرم کردن مناطق بسیار بزرگ مانند سایت ها، انبارها، آویزها، گاراژها مناسب هستند. یک بخاری فضای صنعتی قابل حمل، آسان برای استفاده است و برای یک راه حل گرمایش موقت برای هر مکان بزرگی عالی است.

بخاری های ال پی جی (پروپان) و گازوئیل

گاز مایع یا LPG مخلوطی از گاز پروپان و بوتان است که در هنگام پالایش نفت یک محصول زائد است. بخاری های LPG Space با تقریبا هیچ بو می سوزند. ما بسته به فضایی که می خواهید گرم کنید، انواع بخاری در دسترس داریم. بخاری های LPG در محل برای گرم نگه داشتن تیم و کمک به زمان خشک شدن بسیار محبوب هستند. مکان هایی که از بخاری های LPG استفاده می کنند به دلیل شعله ای که سطح اکسیژن هوا را کاهش می دهد باید همیشه تهویه مناسب داشته باشند. اری های گازوییل (همچنین به عنوان دیزل قرمز شناخته می شود) همان بخاری های فضایی LPG هستند، فقط از سوخت متفاوتی برای تامین انرژی استفاده می کنند. 98٪ گرما موثر، مقرون به صرفه، کاملا قابل حمل و بدون نیاز به نصب. اینها همچنین برای سایت های ساختمانی بزرگ ایده آل هستند. اگر می خواهید ردپای کربن خود را تماشا کنید، LPG نسبت به نفت گاز سازگارتر با محیط زیست است و سوخت پاک تری برای سوزاندن است.

نکته اصلی: وسوسه نشوید که از دیزل قرمز در ماشین خود استفاده کنید.

بخاری های سطلی ال پی جی

همکار زمستانی صنعت ساختمان. این بخاری ها برای گرم کردن انبارها، کارخانه ها و خشک کردن ساختمان ها عالی هستند. آنها نیازی به برق ندارند و کاملاً قابل حمل هستند (اما در حین استفاده آن را جابه جا نکنید. فکر می کنید نیازی به این نکته نیست) و به شما امکان می دهد آنها را به جایی که بیشتر مورد نیاز هستند منتقل کنید. آنها توزیع یکنواخت گرما را ارائه می دهند و در هنگام استفاده از سوخت LPG می سوزند. ما تمام سطل‌های بخاری خود را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که برای هدف مناسب هستند و با مقررات ایمنی مطابقت دارند.

اجاره بخاری فن دار صنعتی

خدمات مجلس اریا در اجاره بخاری

خدمات سرماافرین  به اجاره بخاری های قارچی در مدل های مختلف خلاصه نمیشود ، سرما افرین برگذار گننده انواع مراسم ها و مجالس کاری و میهمانی با تجهیزات بروز شامل بخاری های مناسب فضای بسته و باز و همچنین انواع کولر های پرتابل گازی میباشد که هزینه های شما را تا چندین برابر کاهش میدهد.

اجاره بخاری

اجاره کولر

× تکمیل سفارش در واتس آپ