اجاره بخاری برقی

اجاره بخاری

اجاره بخاری

اجاره بخاری برقی

اجاره بخاری برقی سرما آفرین

اجاره بخاری

اجاره بخاری مناسب با فضا و مراسم شما از مهم ترین دغدغه های شرکت سرماآفرین است.

از این رو سرما آفرین مجموعه ای از انواع بخاری را برای انواع فضاهای مراسمات شما فراهم کرده است تا مجالس شما به بهترین نحو ممکن برگذار شود.

اجاره بخاری برقی

 

یکی از دغدغه های اصلی برگزاری مهمانی، مجالس و یا هر گردهمایی در فصل زمستان سیستم گرمایش و همین طور تهویه می باشد برای کاهش هزینه ها عموما میتوان از اجاره بخاری و همین طور گزینه های این چنینی برای مدت زمانی کوتاه و موقت استفاده شود.

اجاره بخاری برقی از مهم ترین مسائل در فصل زمستان است،از این رو گروه سرما آفرین با تکیه بر

دانش پرسنل و دستگاه های جدید و به روز با کارشناسی محل شما بهترین پیشنهاد را در انتخاب بخاری مناسب جهت مراسم های شما در فضای باز و بسته معرفی می نمایید.

از جمله این اقدامات با محصولات این شرکت می توان به اجاره انواع:اجاره بخاری برقی

  • بخاری برقی
  • فن
  • هیتر
  • بخاری برقی صنعتی

 

نکات مهم هنگام اجاره سیستم گرمایش

نکات مهم بسیاری هنگام اجاره بخاری باید در ذهن داشته باشیم.

یکی از این نکات در نظر گرفتن محل برگزاری مراسم  و تهیه ی سیستم گرمایش بر اساس آمی باشد زیراکه در صورت عدم بررسی دقیق با مشکلات بزرگی از جمله هدر رفت انرژی و صد البته گرمای به مراتب کم تر نسبت به نیاز خود روبرو می شوید که به هیچ عنوان نمی تواند خوب باشد. بنابراین در ابتدا  باید بگوییم که متراژ ساختمانی که قصد گرم کردن آن را دارید بسیار مهم است، هر چه مکان مورد نظر بزرگ تر باشد قطعا به تعداد بیشتری سیستم گرمایش و البته بخاری نیاز است، همچنینن می بایستی در نظر داشت که هرگز نباید یک بخاری بزرگ را برای یک محیط کوچک اجاره کرد و همچنین اجاره یک بخاری کوچک برای فضایی بزرگ اشتباه است.

پس در صورتی که قصد شما اجاره بخاری می باشد، می توانید با یک تماس تلفنی و همین طور راه های ارتباطی در این باره  از کارشناسان سرما آفرین کسب نظر کنید.

وجود یا عدم وجود درهای متعدد نیز در انتخاب نوع وسیله گرمایشی و سرمایشی بسیار حائز اهمیت است. اگر محل برگزاری مراسم، دارای در های متعدد است و هر کدام از بخش های ساختمان از یکدیگر جدا شده اند، مسئله انتخاب شما نیاز به دگرگونی خواهد داشت.

علاوه بر آن باید متراژ دقیق ساختمان مورد نظر و همین طور ارتفاع سقف را بدانید، در این صورت تازه مرحله اول نیازسنجی شما گذرانده می شود، همین طور نوع و سال ساخت و قدمت ساختمان و تکنولوژی های استفاده شده در در و پنجره مکان مذکور نیز باعث نگه داری و یا هدر رفت انرژی گرمایی می شود.

البته این حساسیت به نسبت سیستم های سرمایش کم تر است، چون تنفس افراد حاضر نیز می تواند محیط را کمی گرم تر کند، در این صورت شما حتما به سیستم های تهویه نیاز دارید.

شرکت های زیادی در فصول مختلف سال مطابق نیاز شما سیستم های گرمایش و سرمایش و برگزاری مراسمات را در اختیار شما قرار می دهند،  که تعدادشان نیز در استان های مختلف کشور بسیار بالاست، اما مسئله ای که باعث ایجاد تفاوت بین آن ها می شود این است که تعهد و همین طور خدمات پس از ارائه به مشتری را نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

از جمله این خذمات راهنمایی برای تهیه تعداد بخاری متناسب با نیاز شما است. چون بار ها در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشتند و انتخاب بخاری برای محل مهمانی و مراسم شما نیز با کمی کسب اطلاعات آسان تر خواهد شد.

 

اجاره بخاری برقی

 

کرایه سیستم های گرمایش و بخاری

برای تهیه یک سیستم گرمایش و یا در هر تعدادی که مد نظر شماست، مرحله نیاز سنجی ادامه خواهد شد، باید بگوییم که ساعت استفاده شما نیز برای انتخاب بخاری بسیار مهم است، شرکتی که شما این خدمات را از آن دریافت می کنید، تمامی بخاری ها را با گارانتی اصالت کالا و همین طور تضمین بهترین کارکرد و تست پیش از ارسال در اختیارتان قرار می دهد.

تمامی بخاری ها هر دوره سرویس و تعمیر نهایی شده و در صورتی که مشکلی در آن ها وجود داشته باشد پیش از ارسال به مکان مورد نظر از این کار جلوگیری خواهد شد.

در ادامه باید خاطر نشان شویم که بخاری ها تماما از برند های معتبر و شناخته شده بوده و عملیات نصب آن ها نیز به راحتی و در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کاربری مکان نیز تاثیر مستقیم و مهمی بر انتخاب شما خواهد داشت، مثلا سالن های سمینار بسیار هماهنگ تر و بهتر طراحی شده اند و قطعا برای گرم کردن این ساختمان ها به سیستم های گرمایش محدود تری نیاز است.

پنجره های دوجداره، درب های ورودی پیشرفته خروج گرما و ورود سرما را در بهترین وضعیت ممکن محدود می کنند.

 

احاره بخاری برقی

 

اجاره انواع بخاری و سیستم های گرمایش

تفاوتی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز شما به این سیستم ها نیاز دارید، با تماسی کوتاه می توانید هر تعداد که می خواهید را برای هر زمان و مدت استفاده اجاره نمائید.

میزان مصرف انرژی در سیستم های گرمایش و سرمایش اجاره شده نیز بسیار مهم است، در واقع تمامی دستگاه ها مطابق نیاز شما باید با برچسب مصرف انرژی عرضه شوند و هر کدام از آن ها نیاز به بررسی پس از هر بار استفاده توسط مشتری خواهد داشت، در صورتی که اختلالی در عملکرد بخاری ها مشاهده شود باید بلافاصله توسط شرکت اجاره بخاری تعویض و جایگزین گردد.

درست مانند خرید یک بخاری شما می توانید مقایس های مورد نظر خود را به پشتیبانی ارائه دهید تا آن ها نیز بتوانند به خوبی شما را راهنمایی کرده و انتخاب دقیق و ایده آل مراسم و مهمانی خود داشته باشید.

در صورتی که فضای محل برگزاری همایش، مهمانی و هر گزینه دیگری که در ذهنتان است باز تر بوده، بهترین کار استفاده از چندین بخاری در نقاط مختلف ساختمان است، البته که مصرف این بخاری ها مطابق انرژی و خروجی شهری می باشد.

کرایه بخاری برای مجالس و مهمانی ها

کرایه بخاری همیشه یکی از دغدغه های برگزار کنندگان و همین طور مسئولین تدارکاتی در فصل زمستان است زیراکه قصد دارند بهترین عملکرد را داشته باشند، از آنجایی که مکان و نحوه برگزاری مراسم در انتخاب شما اهمیت زیادی دارد، بنابراین انتخاب شما کمی سختر تر خواهد شد و نیازمند مشورت با افراد باتجربه در این زمینه خواهید بود. از این رو سرما آفرین با کارشناسان با تجربه و خبره برای آسان تر کردن انتخاب شما در خدمت شما خواهند بود.

به یاد داشته باشید همانقدر که برای کولر های گازی هدر رفت سرما مهم است، این امر در فصل های سرد سال و بخصوص ماه های زمستان در مورد بخاری ها نیز صدق می کند.

همین طور بخاری ها از شرکت های معتبر در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند، برند های با سابقه و پرفروشی مانند انرژی و…

سیکل استفاده شما از این بخاری ها نیز در مصرف آن ها تاثیر دارد، همیشه سیستم های گرمایش و سرمایش در شرایط استفاده معمول (مثلا در کولر ها دمای بالاتر و در بخاری ها شعله کوچک تر) مصرف کم تر و بهینه تری دارند. در صورتی که هزینه برای شما بسیار مهم است پیشنهاد ما استفاده از چندین بخاری بجای یک و یا دو بخاری است.

 

 

اجاره روزانه بخاری برای مهمانی ها و مجالس

مسئله دیگری که در انتخاب شما تاثیر خواهد داشت، استفاده از سیستم های دارای لوله خروج گاز های سمی و دودکش است، البته که مدل هایی نیز به عنوان بخاری های بدون نیاز به تهویه عرضه می شوند و اگر محیط شما باز است می توانید از آن ها استفاده کنید و همین طور دردسر نصب به مراتب کم تری دارند و البته باید محیط بررسی شود تا خطری وجود نداشته باشد.

ضمن این که بخاری ها از تکنولوژی های بروز امنیت استفاده می کنند، در صورت نشتی گاز و عملکرد اشتباه و یا با خطای سیستم گرماساز، تمامی فعالیت های بخاری به صورت اتوماتیک از کار باز می ایستد و در این صورت هیچ خطری نیز حاضرین را تهدید نمی کند.

در واقع امکان بروز حادثه در هنگام استفاده از این بخاری ها نزدیک به صفر است و هر کدام از آن ها برای عملکرد بهتر هر بار پس از استفاده توسط کارشناسان سرما آفرین به صورت دقیق تست می شوند.

 

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرما آفرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ