اجاره بخاری انرژی در تهران

اجاره بخاری انرژی

اجاره بخاری انرژی در تهران

اجاره بخاری انرژی در تهران

اجاره بخاری انرژی در تهران با سرماآفرین

اجاره بخاری ، کولر و تهویه های  مناسب یکی از مهم ترین عوامل در میزبانی در مراسمات مختلف از جمله :سیمنار ها ، کنفرانس ها و جشن ها و نمایشگاه ها است که یکی از این موارد اجاره بخاری انرژی در تهران می باشد. شرکت های زیادی در فصول مختلف سال مطابق نیاز شما سیستم های گرمایش و سرمایش و برگزاری مراسمات را در اختیار شما قرار می دهند، که تعدادشان نیز در استان های مختلف کشور بسیار بالاست، اما مسئله ای که باعث ایجاد تفاوت بین آن ها می شود این است که تعهد و همین طور خدمات پس از ارائه به مشتری را نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام دهند. سرما آفرین با اجاره بخری انرژی در تهران فضای گرم و ایده آلی را برای مراسم های شما عزیزان به ارمغان می آورد.

اگر تهویه مطبوع در مراسم مخصوصا در فصلهای زیبا پاییز و زمستان برای فضای مراسم پیش بینی نشده باشد با توجه به تمامی هزینه های انجام شده جهت مراسم ممکن است برای مهمان خوشایند نباشد و حس خستگی و کلافه گی برای مهمان ایجاد کند بنابراین سرما آفرین با کارشناسان باتجربه و ماهر برای انتخاب بهترین وسیله گرمایشی و سرمایشی در خدمت شما می باشد.

و با اینکه هزینه بسیاری جهت برگزاری مراسمات مختلف انجام دادیم ولی حس رضایت را در چهره مهمانان ها نمی بینیم و آنها نمی توانند از دیگر برنامه ها لذت چندانی ببرند .

گروه سرما آفرین مشاور تخصصی شما در زمینه تهویه مطبوع مراسمات شما می باشد. اجاره بخاری انرژی در تهران می تواند یکی از بهترین پزینه های پیش رو شما عزیزان جهت ایجاد فضای گرم، مناسب و صمیمی برای مراسم های شما باشد.

این شرکت با بکار گیری جدیدترین دستگاه های سرمایشی و گرمایشی از معتبر ترین برند های دنیا و با استفاده از کار شناسان با تجربه و کار آزموده در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

از جمله این اقدامات با محصولات این شرکت می توان به اجاره انواع :

وسایل گرمایشی:

  • انواع بخاری در سایز ها و طرح های مختلف
  • بخاری فضای باز (قارچی)
  • بخاری های برقی در سایز های مختلف
  • انواع فن
  • فن هیتر
  • انواع بخاری کپسولی
  • انواع بخاری گازی

دو نوع بخاری گازی انرژی برای اجاره وجود دارد که عبارتند از اجاره بخاری گازی انرژی با گاز شهری و اجاره بخاری گازی انرژی با کپسول. در هر دو حالت اجاره بخاری گازی انرژی محیط گرم و همراه با آرامش برای مخاطبان خود به همراه می‌آورد.

اجاره بخاری گازی انرژی در سطح شهری برای مراسم های خاص از جمله نماز جمعه، همایش ها، کنفرانس ها، مراسم های عقد و عروسی و … صورت می گیرد، علاوه بر این سازمان های دولتی نیز اجاره بخاری گازی انرژی را در فصول پاییز و زمستان برای شرکتها و ساختمان های خود ترجیح می دهند چرا که اجاره بخاری گازی انرژی برای مجموعه ها فواید بیشتری دارد و همچنین  هزینه های  کمتری نسبت به خرید آن ها به سازمان‌ها متحمل می شود و هزینه های سازمان ها  را به شدت کاهش می دهد. اجاره بخاری گازی انرژی به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا در کمترین زمان مراسم های خود را در سطوح بسیار وسیعی برگزار کند و همچنین اجاره بخاری گازی انرژی از جهت صرفه جویی زمانی و مکانی به خرید بخاری انرژی ارجحیت دارد.

اجاره بخاری انرژی در تهران

 

اگر تمایل داشته باشیم مراسم های عقد و عروسی خود را در فضاهای باز و به دور از شلوغی و ترافیک در مدت زمان طولانی تری در فصل زیبای پاییز و زمستان برگزار کنیم، نیازمند یک فضای گرم و مناسب جهت برگزاری مراسم می باشد. بنابراین سرما آفرین با در اختیار گذاشتن بخاری گازی انرژی برای شما عزیزان لحظات گرم، شاد و دوست داشتنی را رققم می زند.

بخاری گازی انرژی در محیط های بسته نیز بسیار مناسب است. برای مراسم هایی که در فضای بسته مثل چادر  و یا نمایشگاه های صحرایی که با برپایی داربست برگزار می شوند می توان از اجازه بخاری گازی انرژی استفاده نمود  چراکه بخاری گازی انرژی با پرتاب گرمایی که دارد فضای بسیار زیادی را گرم می کند و همچنین برخلاف سایر رقبای خود این بخاری ها می توانند هم از گاز شهری استفاده نموده و هم از کپسول استفاده کنند.

نکته قابل توجه در رابطه با اجاره بخاری گازی انرژی این است که این بخاری با استفاده از دودکش می تواند گازهای مضر را در فضاهای بسته خارج نموده که این نکته قابل توجهی در مقایسه با رقبای خود می باشد.

اجاره بخاری

 

اجاره بخاری گازی انرژی یا کولر گازی ایستاده دو منظوره

در برخی مواقع مشاهده می شود که به جای اجاره بخاری گازی انرژی از اجاره کولر گازی استفاده دو منظوره استفاده می شود. نتایج بررسی کارشناسان سرماآفرین نشان می‌دهد که اجاره بخاری گازی انرژی  هم از نظر هزینه و هم از نظر فضای کمی اشغال می کند در مقایسه با اجاره کولر گازی ایستاده دو منظوره بسیار مقرون به صرفه تر است. همچنین ظاهر و زیبایی که اجاره بخاری گازی انرژی می‌تواند در محل برگزاری مراسم ایجاد کند اجاره کولر گازی ایستاده به هیچ وجه نمی تواند توقع مشتریان عزیز را چه از نظر ظاهری و چه از نظر کاربردی برآورده نماید. بنابراین همواره پیشنهاد ما برای گرمایش استفاده از اجاره بخاری گازی انرژی به جای کولر گازی ایستاده دو منظوره خواهد بود.

سرما آفرین در تشریفات و تجهیزات سامانه‌ها اجاره بخاری گازی انرژی را برای مشتریان گرانقدر خود فراهم آورده چراکه ما اعتقاد داریم مشتریان عزیز با اجاره بخاری گازی انرژی می توانند خدمات مناسب تری از سامانه دریافت نمایند.

نحوه راه اندازی بخاری انرژی

بخاری انرژی کلید روشن دارد / خاموش به رنگ قرمزاست که در صورت قطع شدن برق مسیر سوخت به اجاق را قطع می کند. در صورت وصل مجدد برق کلید روشن می شود و سوخت وارد اجاق می شود.
در این حالت باید قبل از روشن کردن بخاری سوخت اضافی جمع شده که درون اجاق را توسط یک اسفنج تمیز کرده و سپس دستگاه را روشن می کند

سرما آفرین

سرما آفرین مجری تهویه مطبوع مراسمات مختلف شما از جمله : سمینارها،کنفرانس ها ،همایش ها ،نمایشگاه ها،و تمامی مراسم ها و  جشن های شما در محیط های باز و بسته می باشد. یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات مراسم از سرمافرین برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن مراسم و نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.

ما با اجاره بخاری انرژی در تهران و سراسر کشور در خدمت شما هستیم

جهت اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما در سرمافرین تماس حاصل فرمایید.

× تکمیل سفارش در واتس آپ